Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 158942
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
- Oświetlenie naturalne i sztuczne,
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Krajowe wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Dekretuje i księguje zdarzenia gospodarcze, których stroną jest Oddział; analizuje salda kont rozrachunkowych oraz salda kont bankowych; wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
- Sporządza przelewy lub wnioski o wypłatę ze środków KFD oraz dyspozycje przekazywania środków pomiędzy rachunkami w systemie bankowości elektronicznej (NBP, BGK); sporządza wydruki wyciągów bankowych z systemu bakowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację dokumentacji bankowej (przelewów bankowych, wyciągów bankowych, potwierdzeń zapłaty ze środków KFD); wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
- Kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty dotyczące realizowanych operacji gospodarczych.
- Prowadzi rejestry faktur wpływających do Oddziału.
- Wystawia i księguje faktury sprzedaży oraz noty księgowe; prowadzi terminową windykację wierzytelności Skarbu Państwa w zakresie powierzonych zadań; prowadzi ewidencje w zakresie podatku VAT i sporządza deklaracje VAT, JPK; wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
- Prowadzi ewidencję księgową majątku rzeczowego Oddziału; uczestniczy w rozliczaniu inwestycji i weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych; wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
- Analizuje i uzgadnia zapisy w księgach rachunkowych; sporządza sprawozdania budżetowe i KFD; wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym.
- Prowadzi rejestr umów; wprowadza, weryfikuje i koryguje zaangażowanie środków na podstawie danych otrzymanych z komórek merytorycznych i rejonów.