Telefoniczny Konsultant Infolinii Przychodzącej

Największy dostawca energii elektrycznej w Polsce poszukuje nowych pracowników! 

Jeśli interesuje Cię branża energetyczna, rozmowa z klientem nie sprawia Ci problemu, śmiało aplikuj!

Poszukujemy ambitnych osób, które chcą dołączyć do naszego zespołu i rozwijać się razem z nami!

Dołącz do Nas jako Doradca Klienta na infolinii przychodzącej.

 

Pracuj w dynamicznym środowisku, gdzie Twoje umiejętności komunikacyjne będą docenione!

Telefoniczny Konsultant Infolinii Przychodzącej
Miejsce pracy: Sosnowiec (Niwka)

Jakie są obowiązki?
  • świadczenie kompleksowej obsługi Klienta,
  • udzielanie informacji na temat oferty, produktów i usług,
  • diagnoza i pomoc w rozwiązywaniu  i udzielaniu fachowej pomocy Klientom.
Nasze oczekiwania:
  • wysoka kultura osobista, dobra znajomość języka polskiego,
  • dobra znajomość komputera (WYMAGANIE KONIECZNE),
  • swoboda w  prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • motywacja do pracy,
  • pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00 (system zmianowy).
W zamian oferujemy:
  • stałe wynagrodzenie + system motywacyjny,
  • Corporate wellness - Medicover Sport,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • liczne szkolenia wewnętrzne, podnoszące kompetencje

Jeśli jesteś gotowy do podjęcia współpracy w naszym zespole i spróbować nowych wyzwań, nie zastanawiaj się dłużej, APLIKUJ JUŻ DZIŚ!

 

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

 

Podobne oferty

04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek...

Więcej informacji
29 Listopada 2024

Przedsiębiorstwo: Unique People sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji,...

Więcej informacji
24 Listopada 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na...

Więcej informacji