Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Urzędnik ds. księgowości
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
[Inne] : 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej rok stażu pracy w urzędach gmin, starostwach powiatowych lub urzędach marszałkowskich, doświadczenie w obszarze księgowości, w tym znajomość podstawowych zasad ewidencji księgowej. Znajomość ustaw i rozporządzenia zawartych w ogłoszeniu.
Gliwice
Umowa o pracę na czas określony
od 5 400 PLN
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
JAKICH ZADAŃ MOŻESZ OCZEKIWAĆ? Księgowanie faktur kosztowych krajowych i zagranicznych Księgowanie wydatków gotówkowych od pracowników Księgowanie umów cywilno-prawnych Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych Ewidencja innych zdarzeń gospodarczych...
Miejsce pracy: śląskie / Koszęcin
- sporządzanie i wysyłanie JPK- uzgadnianie ewidencji podatku VAT (rejestr zakupu i rejestr sprzedaży)- wyliczanie pre-wskaźnika VAT oraz wskaźnika struktury- dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z Planem Kont, a także sprawdzanie pod względem...
Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry
Prowadzenie bieżącej obsługi finansowo-księgowej, w szczególności: prowadzenie pełnej dokumentacji umów cywilnoprawnych, prowadzenie kasy instytucji, obsługa operacji bankowych, fakturowanie, księgowanie, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, sporządzanie...