Specjalista ds. wsparcia technicznego

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/24/0823
OBOWIĄZKI:
- Kontakt z klientami portugalskojęzycznymi i angielskojęzycznymi z całego świata (telefoniczny oraz mailowy) w języku portugalskim i angielskim. Wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych (kontakt w języku angielskim i portugalskim) związanych z technologią. Rozwiązywanie zaawansowanych problemów, a jeśli to konieczne, przydzielanie do zespołu wyższego poziomu. Pomoc w tworzeniu i utrzymywaniu dokumentacji i bazy wiedzy. Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji e-mailowej - komunikacja w języku angielskim i portugalskim. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim.- Miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach + możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania.- Praca po 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-24:00 - do uzgodnienia z pracodawcą (system wielozmianowy).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Chęć do nauki
Uprawnienia: Komunikatywność


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku (jako osoba świadcząca wsparcie techniczne). Wymagana znajomość obszaru technologicznego. Wymagana motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk. Wymagana elastyczność do pracy zmianowej.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

26 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Henry Meds

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage...

Więcej informacji
25 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: GRUPA PZU

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i...

Więcej informacji
24 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji